Essential

On palju asju, mis on meil loomuses. Meile omased ja muutumatud. Teatud olukorras ja tingimustel võivad sama inimese jaoks ka konflikti sattuda. St need essentsiaalid on ühe inimese sees olemas olles pingesse sattunud. Mitte lõhkuvasse aga loovasse pingesse.

Olen aastatega kogenud, et minust ei ole küljesrippujat, st iga inimene peab olema ise. Mina tahan olla ise ja teised peavad olema ise. Loogiline ju. Hirmuga tuleb meelde olukord, kus istusin ühes lauas, ümberringi võõrad ja siis see kes oli nendega tuttav suhestus neisse hoopis läbi minu. Ma ei suutnud sellest aru saada. Aga justkui vastandist, seotusest, vot ei oska pühenduda vähem kui 100%-liselt. St vähemal pole mõtet. No ei ole ju. Sinisilmsuses olen aga oma 100ga korduvalt kärsanud. Ja ikka pole vähemaga nõus. Segane.

Need kaks essentiali on ju vastandid - olla samal ajal vaba ja seotud!? Õnneks need täiendavad üksteist ja moodustavad hoopiski TERVIKU. See võib olla aeg-ajalt RASKE, aga seda vingem kui toimib.

Millalgi lugesin D.naistekat ja kui seal ikka kurdeti et mehe eest peab hoolitsema ja kumb on tähtsam kas laps või mees ... Jumal appi. Kuidas saab ära segada hoolitsemist - lapse kui väikese ja nõrgema eest ja partnerlust? Kaks täiskasvanut on partnerid. Vabatahtlikult. Muidugi on partnerluses palju tahke, sh ka hoolitsus, aga see ei saa olla ühepoolne teise poole kinni hoidmise taktika. Mõtleme ikka enne kui kisama hakkame eksole.

"ANTI-COSMO-GIRL" on rääkinud.

Kommentaarid