Selle

roosaga on see värk, et te midagi aru saaks, et ma olen oma juuksuriKati meelevalda jälle sattunud. Mõtlesin et olgu, peale koolitust värvime jälle kenasti blondiks tagasi, aga no kus sa sellega. Ei jõudnud. Ühesõnaga niuke forellitaoline mäkerdus on mul peas (küll kenast läikiv) nagu mingil (s)ilmavaateta bubekal või maakal (okei okei, ehk ma olengi, koolitusel peeti mind max 24 aastaseks ja maakas olen nii või teisiti).

Mis veel ... jah, homme saame preparation worgiga vett ja vilet näha, küll ei loe üks lugeja teisega kirjutatud plaate, küll ei loe teine esimesega kirjutatuid, välise lugeja usb-juhe on aeglane, kaks filmi on vhs-il, ühe subbakad jooksevad jutust ette, üks vilm on eriti s. kvaliteediga ja üks film on vabhsee puudu... Aga ma ei virise, see on lihtsalt kurtmine ja asi saab toimima niikui kell :)))

Ise teen, lubadusi ei anna ja peaasi et nalja saab.

Kommentaarid