Linnugripp

Kahel korral olen siin sama asja pärast pead kinni hoidnud, nüüd siis kolmas. Kahel korral asjast asja ei saanud. Esimesel oli hea et ei saanud, perekondlike põhjuste pärast. Aga nüüd hakkab selline solgutamine juba väheke närvi ajama, isegi minu kannatlikkuse juures. Vähemalt andis see põhjust omi tingimusi seada. Täna ehk siis selgub (kui) mis värk on. Planeerimine on mõttetu ma ütlen! Eks siis hiljem täpsemalt (ehk).
Ahsoo, kui te nüüd vaatate pealkirja ja arvate et ma olen lolli(ma)ks läinud, siis seda õnneks mitte. Amet lihtsalt selline teatud asjadest sõltuv.

UPDATE: see tähendab siis nüüd seda, et meie Kopenhaageni kontoris tekib aeg-ajalt töötajate puudus. Mingite suurte projektide või staff-kulukate asjadega seoses. Novot. Juulis pakuti esimest korda, et tulgu ma kaheks kuuks neile appi. Minust sõltumatutel asjaoludel ei õnnestunud. Teine kord oli millalgi hilissügisel. Jäi jälle ära. A mul vaja ju lapsele värk orgunnida jne. Nüüd veel kooliasjad ka. Ja ei selgunud veel täna kas tuleb esmaspäeval viieks nädalaks sõita või mitte. Niuke värk siis.

Kommentaarid