Isane nr 2


Nii, Yip sai näitusel hindeks "suurepärane" ja isaste avaklassis teise koha! See tähendab Tiidu sõnadega öeldes, et mees võib nüüd keppi saada (palun vabandust, aga ma olen overexited hetkel ja believe me, kui te näete kuidas see käib, siis saate aru et love makingust on asi kaugel, paljad instinktid, ei mingit kõrvuti aasal jooksmist). Point on siis selles, et kui koer on üle kahe aastane peab tal olema erinäituselt (ehk siis oma tõu spetsiaalnäitus) hinne suurepärane et aretus oleks lubatud. Kuldsetel on sellised karmid reeglid. Enne kaheseks saamist olid meil nõuded täidetud. Kuna ta vahepeal kõhnaks tunnistati (perekonnaviga), siis me eriti näitustele ei roninud ja täiskasvanuna hinnet polnud. Ja kui käsime olid mul närvid läbi, sest Yip on teistega võrreldes ülielav, haugub tüdrukute poole ja üritab mängida, ei midagi kuninglikust ükskõiksusest (kusjuures oma parima tulemuse ehk serdi saime kunagi just hea iseloomu pärast - st kuldne peabki olema elav). Seekord aga näitas händler teda minu eest, ja kuuldavasti tuli heasti välja. Igatahes on see keeruline bisnis millesse ma eriti süveneda ei taha, kuna kõik sõltub kohtuniku maitsest. Juunioriklassis käisime näiteks nädalase vahega kahel näitusel kus olid samad osalejad. Ühel jäime viimaseks teisel saime teiseks. Ja paljud inimesed lähevad selles äris hulluks, tekivad vihavaenlased jne. Mina tahan ainult et mu koer veel mõne väärilise preiliga ilusaid ja terveid kutsikaid saaks, kes tema ilusat liini edasi võiks viia. MOTT
Pildil Yipi kutsikas Läti pruudiga.

Kommentaarid