Viga

oli see, et jäin kell kaheksa diivanile magama. Kui pool tundi enne südaööd ärkasin ja voodisse kolisin uni enam ei tulnud. Lisaks kukkus masendavalt täpse graafiku järgi vihmaveetorusse jäätükke. Kell kaks tsekkasin kella, et kaua võib. Siis hakkas raskeks sulanud lumi mööda katust minu peakohal ja ümberringi alla varisema. Hommikul avastasin bussipeale minnes et mantlil olen pooled nööbid lahti unustanud. Bussipeatuses avastasin, et mantli vöö on lahti ja seljataga tuules lendlemas. Niimoodi ju ff-i ei lenda?!?

Taani uudiseid:
Ristiti pisike kolmekuune kroonprints. Nimeks sai Christian Valdemar Henri John. Taani kuningad on ammusest ajast olnud kordamööda Frederikud ja Christianid, nii paarkümmend tükki järjest, mul aasta ei jäänud meelde.
Suitsetajatele võib vähem palka maksta kui mittesuitsetajatele. Vastu vaieldakse, et tegu grupi diskrimineerimisega (mitte inimõiguste).
Kuulsasse vabalinnaossa Christianiasse plaanitakse ehitada 400 eraomandusse minevat elamispinda. Hetkel omatakse ja vallatakse Chirstianias vara ühiselt, kommuunina. See samm aga kardetakse hävitavat linnaosa iseloomu. Muide avalik hash-market pandi seal kinni juba 2004.

Memorable (kusrjuures ma eile ei vaadanud ühtegi kolmest viimasest episoodist üle. ma üleüldse ei teinud arvutiga õhtul midagi):
Mother: Luke can dance!
Daughter: Luke can dance?
Mother: Yeah, I am surprised. Luke can dance!
Daughter: You sound more like you are surprised your clothes are still on.

Kommentaarid