Lõpetage palun ükskord see silmakirjalikkus! Jube piinlik on. Ja ma ei saa aru kuidas need haritud, kogemustega ja vastutusrikastel kohtadel inimesed ajavad rumalat juttu ilma et neil endil piinlik oleks! Paar kodust päeva uudiste ja intrvjuude keskel ja minu norm on täis. Eile Ain Seppik kiidab, et keskide meelest on Rüütel saanud absoluutselt hästi hakkama ja nemad teda toetavad, täna avaldab USA Kongress inimõiguste raporti kust jätab USA välja - AGA - USA olevat siiski riik nagu iga teinegi ja nad kavatsevad oma tegude eest vastutada, mis siis et nende rikkumisi ei panda MAAILMAraportisse. Tulge palun appi.

Presidendivalikust rääkides, mina pakuks kandidaadiks akadeemik Lippmaa. Teadmata absoluutselt mitte midagi poliitilistest jm tagamaadest.

Haiguste ravi olgu aga kontrollitud. Pean siiski mainima - laske arstil diagnoos panna. Soovitatavalt analüüsidele tuginevalt. Minu külmavärinad ja erinevad valutavad kohad osutusid hoopis neeruvaagna põletik-tüüpi haiguseks. Köha on siin kõrvalteema. Samas, kui ma poleks asja hommikul ise proaktiivselt käsile võtnud siis ma ei oleks nii tark juba täna. Analüüse saab anda kella 8 ja 9 vahel. Kahtlused tekkisid alles varahommikul ja vastuvõttu telefonitsi kätte saada ei ole võimalik, sest kõik helistavad kohe hommikul kell 8. Seega - ronisin kohale, lasin õel saatekirja kirjutada ning tegin vajalikud protseduurid. Kodunt saatsin enne perearstile meili ka, et niisugused sümptomid ja et lähen kohale. Kell 11 oli vastus ja retsept käes.

Sel ajal kui ma perearsti juures käisin, oli koju erinevaid üllatusi tekkinud ja õhtul sai veel torti kaa :)

Kommentaarid