Vaatasin tänu Pilleriini vihjele õhtul "Super size me". Poolepealt hakkas mul igatahes paha ja tahtsin karjuda: lõpeta ära! Mees võttis kuuga juurde 9 kilo ja selle allavõtmiseks kulus mitumitu kuud (viis või üheksa ma ei mäleta, mina ja numbrid you know) ja ta tarbis kuuga kokku (vist) 18 kilo puhast suhkrut! Appi! Morgan blogib ka. Ma kiiruga lapates ei suutnud fakte täpsustada. Igatahes kadus minul isu lõunati pirukat süüa (hommikustega on teine lugu :p).
-
Kuna aga selle kohta ei ole ametlikku apdeiti tulnud, siis teatan avalikult, et tähtaeg on tervislikel (ma ei luba kahe nädalaga liiga palju alla võtta) ja perekondlikel (seoses lapse toitmisega) põhjustel tühistatud (otsustatud juba Austrias) ning asendatud eesmärgi saavutamisega ilma tähtajata kuid tervislikult ja järjekindlalt.
Vot.

IMG0007

Kommentaarid