Austusest*

* niisama iseendale märkuse korras tähastiku järjekorras.

ma austan inimesi kes:
- on ausad. üksõik kui jobud nad muidu oleks, ausus on asi mida ma austan.
- on asjatundlikud ja teevad asju hingega. need inimesed valivad endale valdkonna mis neid huvitab ja seega suudavad nad sellega tegeleda säravate silmadega ja põhjalikult.
- on avatud. teavad ja kuulavad. on ise ja lasevad teistel olla. nad ei talla teisi, mis tingiks hoopis hirmu või põgenemise.
- on targad. teadmishimulised ja kogemustega. aga ei suru seda peale, sest siis ma peaks seda edevuseks ja põlgaks neid.
- on usaldusväärsed. nad on olemas kui vaja. nad ei vaja võltsusaldust enese toppimise ja liigse rääkimisega asjadest. nad teevad asju.

* kui ma nüüd sellele väikesele esimesena pähetulnud nimekirjale mõtlen, siis käskimine, haiget tegemine, tallamine ja karistamine siin ei eksisteeri - järelikult pole need ka asjad millega lapses austust tekidada. ma jään oma seisukohale kindlaks. m.o.t.t.

Kommentaarid