This was so rock´n roll

Algas kõik sellest, et hooaeg oleks hea pidulikult alustada. Ja korraldatigi selleks puhuks Hipodroomile ülikõvad basehüppajad, kes heal meelel 82m kõrguselt kraana otsast all hüppasid. Ja 10-ne load LETi pealt 4km kõrguselt hüppajaid, kes kena stari kokku vedasid ja siis Hipokale end maandasid. Igatahes seal kraana all plõksides oli täitsa mõnusalt kõhe tunne.


foto: cal6

Super cool party people

Ja sealt edasi läks nii, et Kamikaze punane õlu maitses hää ja Veela juures warm-up-party ja siis Hollikas (jälle aastaks rahu majas) ja siis Veela juures afterparty. Veela juurest Kalamaja residentsi jalutades tundus, et need viimased veinid olid liiast ja et jalutada on hea ja et õues on täiesti valge ja nii ma jalutasingi hoopis kesklinna residentsi. Ema, kes hommikul minu juurest kursustele läks üritas minuga suhelda ka, aga ma pidin oma kaheksa unetundi enne täis saama.
Minu fotod sõitsid koos fotokaga ekstremistiga Rootsi ja saan need üles teadmata ajal. Fotodest tuli eile aga kõvasti juttu. Avega hakatuseks, ta uuris kas ma teen ainult enda hobiks ja siis küsis Jussi, et kas ma tahaks ühe sessiooni pildistada, sest ta nägi meestekalendrit ja kaks aastat tagasi tegin ma mõned birdmani pildid (aga see oli Hollikas ja mitte kõige kainemas seisus, niiet ma ei tea kas see jõus on, aga lubasin mõelda) ja siis teatas veel Jari, et talle mustvalge meeldib ja kui ta oma girlfriendiga satub sobivasse lähedusse, et kas ma teeks ühe seeria ... No vaatame neid asju eksole.

Kommentaarid