Kodumaja ees remonditi öö otsa torusid, selleks tuli tänavasse auk lõigata ja asfalditükid autkosti loopida. Nüüd on hull peavalu, katsu sa niimoodi magada. Seoses sellega et ka eelmine öö remonditi neid torusid ja vett antakse meile paagiautost, siis tegi mu boiler mingit hullu häält ja oli täitsa kuum. Täna hommikuks polnud üldse vett aga selles kartuses koristasin õhtul juba kõik ära ja pesin nõud (seda käskis isa teha) ja pea. Ilus koristatud oli olla. Ahsoo, kraamisin õhtul Zenidi välja, mõtlesin et plõksin nüüd mõnda aega jälle sellega.

Fotod_005
Zenit E, aastal 2000 vist, esimesi katsetusi. Isa ja isa õde.

Eile õhtul saabus visiidile meie regiooni ülemus. Selgus, et ilma pagasita, ja see fakt teeb prantslased tavaliselt tujutuks. Siis ei avanenud hotellis aknad. Nüüd ma ei näe kuhu autojuht ennast parkis ja kas ta pargib lipp auto küljes või mitte. Nii see amet on, oma töö vilju ei näe, vaid asjade toimumise ajal mõtled, et kas see nüüd teeb seda mida peab ja keda mul emergency korral kähku kätte saada on vaja. Mul on kodus kusagil ka fotod kuidas regionaalülemus tantsib deputy ülemusega. Aga siia ma neid niikuinii vist ei riputaks.
UPDATE 10.49: lipuga auto on sõidu pealt kena vaadata :)

Kommentaarid