Mulle meeldib mõtete küpsetamise protsess

Miks arvatakse, et kui keegi on suutnud midagi saavuta, mingi enda eesmärgi, siis kindlasti et see on lihtsalt tulnud? Ja lihtsalt tulnut on ju õigus kõigil ka endale küsida?

Kui ma korjan kive neile kellele ma tahan, siis miks arvab keegi kolmas, et tal on neid kive rohkem vaja? Kui ma olen teatud hinnaga saanud endale sellise elu nagu mulle sobib miks siis arvab keegi kolmas et tal sobib ka minu saavutusi omaks pidada? Olgugi et enne, kui oli võimalus panustada ja olla osa saavutusest tehti teine valik. Igal inimesel on valikuvõimalus ja igal otsusel on hind. Oma saavutustega on aga igalühel õigus peale hakata mida tema ise tahab ning kellelgi teisel pole mitte mingit õigust NÕUDA. Ja neid erinevaid näiteid on ümberringi liiga palju. Miks?
Millega ma ei taha öelda et peaks kade olema. Absoluutselt mitte, mulle meeldib helde olla. Lihtsalt maailmas on vähe respekti.


Autor wooooooo e Masato

Kommentaarid