Sellest pikast ja palavast nädalavahetusest on põhiliselt mälupildid. Jah see on uus fotograafia liik. Piltide hulgas on saabuvate lendude ootesaal ja mees from collection of Jukka Juntunen (meestel peab stiili olema); kolmway Elo ja Eliga ja üks freerly reedel; Kääriku lõkkeõhtu ja konnade laul, varahommikusel tagasiteel kits kepslemas ja peale Viljandit põder põllapääl sörkimas; üks ff hüpe laupäeval ja sumbunud pealinn (paadi grillköök on muideks väga hää), kaks ff hüpet pühapäeval, Vigala jões ujumine ja täitsa juhuslikult Raplas Smilersi kontserdil käimine.
Pärispilti tegin kaa, aga ma ei mäletanud, et Zenidil tuleb ava kinni keerata peale teravustamist niiet esimene filmitäis on ilmselt täiesti ülevalgustatud (kuna tahan proovida mingi hetk crossimist, ei tea kas võiks juba sellest filmist midagi saada? Samas ega ma pole eriti näinud näiteid nega diaks protsessimisest a no ma mõtlen veel).

Enne filmide valmimist pole mul ühtegi asjakohast fotot panna ja vanad ei vasta jälle mälupiltidele. Samas olen ma väga fann Tiidu viimasest seeriast sellele fotole ja krt mehed ikka oskavad asju.

Tegelt, seoses sellega, et laupäevane ff oli koos vvx-ga, ehk siis ta tuli vaatama mis värki ma teen, siis sobib siia see eelmise aasta foto (varasemate aegade piltidega on aga see häda, et ma ei mäleta kas ma olen neid juba bloginud või mitte). Aga sellest ühisest ff-st niipalju, et veix pidi kõhuli lendama et mind näha :) ehk siis ma olen nii aeglane. Lisaks veel pikad jäsemed mis ringi töllerdavad. Või no umbes nii. A see vaade kuidas veix allapoole kihutas ja saltosid tegi on veel üks impressive mälupilt :)


Kommentaarid