SUVI

Jah suvi on saabunud! Aga ööd hakkavad nüüd pikemaks venima. Ja sellist ülevoolavat suverõõmu pole veel saabunud. Olgugi, et Jelgavas tehtud teine hüpe oli igati ülevoolavat rõõmu väärt, sest esiteks sain eelmiselt hüppelt Tiidu käest piisavalt kommentaare, et vigu parandama hakata ja teiseks maandumine na totsnost tuli välja lihtsalt suurepäraselt, õige rehkendusega ja kena fleeriga.

Riine näitas eile küpsust valikute tegemisel. Täiesti headmeelttegevatel mõistlikel põhjustel. Ja ta käis Lätis meres ujumas. Ja rääkis Jelgavas kohalike lastega inglise keeles (!!!).

On aga asju, mis on täiesti arusaamatud. Seda enam teeb muret, et kas ma vanast peast olen ka ikka mõistlik? Mitte et see vajadus väga tõenäoline tunduks, aga teoreetiliselt?

Õnneks olen ma suunitlenud oma blogi piltidele ja neid loodetavasti varsti siia ka saab.
Tegelikult oli kange isu mitteneutraalseid fotosid teha, aga kuna mitteneutraalseid hetki polnud, siis fotodest rääkimata. Selle eest meeldivad mulle viimased Olli omad ja Kaarel Nurga omad.

Kommentaarid