Kus ma ei ole olnud (where I have not been)

Ülevaade näitusest:
Visuaalkunstnik läbi pildi interpreteerimismetodoloogia - tema tekst ja kontekst; märgisüsteemide piirid ja pilk (või vaataja pilk) - kas visualiseerija puudumine pildilt annab loa järeldada sellest tema puudumist ruumist? Jah, kui see on märk individuaalsuse puudumisest pildimaailmast misläbi otsime sealt tähendust mida seal polegi. Ei, kui selles subjekt end iseenesena ära tunneb.* ** ***

* mõtteid saadud muu hulgas Hanno Soansilt
** mõtteid saadud muu hulgas Peeter Linnapilt
*** krt, mõnikord tahad lihtsalt segast ajada ja seeläbi ironiseerida a välja tuleb täitsa mõistlik jutt ****

Fotosid näituselt:
must

valge

värviline

**** eelviidatud meeste jutt polnud see, mida ironiseerida tahtsin.
Added (lugeda retoorilisena): Kas see, et mina pildil olen (või kuidas olen) või ei ole, kas see tähendab, et mind seal oli või ei olnud. Mina oma vastust tean. :)

Kommentaarid