Sport võitis!

Tegin eile õhtul Kuusikul soojenduseks kaks hüpet. Esimene neist oli täitsa metsas, teine tiba parem - ikka istumist harjutan. Kuna Tsoome kolis oma kupli peale on Ullu kama küljes nüüd jälle Ullu enda 190nene Sabre. Novot, ja kuna see kama on praegu minu kasutuses ja ma siis eile selle konfiga ka hüppasin - ei saanud mina sellega maandutud. Esimene katse põlved siniseks, teisel kukerpalli selja peale. No ma ei tea mis värk. Teine hüpe oli selline ilus sunset-load: päikeseloojang silmapiiril (silmapiiri peab vaatama et sitfly asend püsiks), all kurg lendamas, Rapla kirikutornid paistmas, lennuk maandumiskursil - suurepärane.

Täna maalt Raplapoole sõites otsustasin tuult vaadates, et võtan Tiidu tibu ka kaasa (vrdl Tuukri tibu), sest kirjade järgi võiksin downsizeda 150 ruutjalase kupli peale küll. 170sega on 25 hüpet tehtud ja wingloadi tabeli järgi sobib ka. No polnud väga kindel enne et kui hea plaan see on aga peale väikest nõupidamist Veelaga ja positiivsete õpetustega Tiidult ajasin kama selga ja tõusule. Veela tuli veel vaatama ka mis värki ma teen seal vabalangemises - no ikka postmargi moodi - a pikad jalad, kuhu sa neid ikka paned. Oi mulle see Sabre 150 meeldib, kena krapsakas kuppel, sõidab kuhu tahad ja maandumised - KÕIK KOLM SUUREPÄRASELT! Jah, kolm, sest ma tegin täna kolm hüpet - mis tähendab et sport võitis - tänane viimane tõus oli minu sajas! Kui kunagi täitsa algajana sai imetletud 100+ lendajaid, siis täna võin ma kinnitada, et see ei tähenda mitte midagi ja üldjuhul ei oska 100 hüppega tegelane mitte s-gi. :) Jaa, sest õppida on tohutult palju - lendamine ei ole asendite võtmine vaid lendamine!



Sajas hüpe aga sai tehtud selline plaan, et extreka ja Pangaga horny gorilla ehk kolmekesi ringis, nemad minu jalgadest kinni põlvedega ja mina nendel varrukatest. Käba tuli istudes kaema. Läks nii, et keerasime asja peale eksitit head-downi ehk pead alaspidi mis oli vägagi vürtsikas kogemus :) Funisime seal siis niimodi ja igatmoodi, ja selline see sajas oligi! Eks kaameraga lendan siis kui oskan ise midagi näidata :)


Fotod: Veela

Kommentaarid