Ma tean, pikad tsitaadid ei tee kedagi eriliselt huvitavaks. Aga õnneks see pole ka eesmärk. Pigem ma kahtlustan, et baktöö ei taha edeneda ka just minu totra kirjastiili pärast. Ma kirjutan üles järelduse ja kuna see on minu meelest õige, siis teemapüstitus ja areng jääb minimaalseks.
Igatahes, istusin Tartu kaubamaja üleval kohvikus, sest buss Raplasse läks alles kahe ja poole tunni pärast ja lugesin intervjuud Leo Luksiga. Siit tulebki ühe varasema postituse jätkuks tsitaat:
"Kõige põhilisemat erinevust teame me kõik. Arvan, et erootiline tõmme on sugupooltevahelises suhtluses põhiline jõud. Teised, tsivilisatsiooni loodud suhtluskontekstid ei saa seksuaalsust elimineerida ning kultuur, mis seda üritab (nagu läänelik kodanikukultuur), tekitab neuroose." // "Teine asi on see, et ühessegi vähemusse kuulumine ei anna minu arvates inimesele õigust rääkida kriitikavabalt mõttetusi." // "Kindlasti on sugudevahelised suhted nagu kõik inimsuhted kantud ka võimust. Kui me aga taandame selle ambivalentse võrgustiku mehe domineerimiseks naise üle, nagu feminism sageli teeb, siis saame olukorrast sama karikatuurse pildi, nagu siis, kui analüüsime riigivõimu ainult võimuinstitutsioonide alusel."

Kommentaarid