Staatuse identiteet

Hommikul Laia tänava kaudu kooli poole sõites ma millegipärast ei imestanudki kui taga sõitnud dziip-tüüpi auto tekitas kolmanda rea ja paremalt mööda kihutas. Ilmselt staatuseinimesed ei suuda teisiti. Muidugi ma maksin kätte ja soodsama/targema peatumiskoha valikuga näitasin talle kooli eest ära sõites ikkagi kerset kuigi ilmselt tal oli sellest jummala ükskõik. Kahel päeval on minu mõistlikku - vaba hetke autoroolis nautlevat sõidustiili rikutud seljatagant tulede vilgutamisega. Ikka need kes seda piisavalt kõrgel asetsevate tuledega täpselt silma lasta suudavad. Ja seda olukorras, kus nende kõrgelasetsevad silmad näevad eesvenivat saba väga hästi. Aga pikivahe on ju tundmatu mõiste (mina oma ainsa liiklusintsidendina sõitsin tagant sisse ja rohkem ei taha) ja tähtis on järgmise foori taha koos jõudes ikkagi esimene olla. F. you.

Soovitatav on mitte vaadata teiste reisipilte. Sest mina olen vaene ja ei saa kaugel reisil käia.*


foto: Mark Boucher

*ei ole virin. prioriteete saaks ju ka teisiti seada aga ei taha.

Kommentaarid