All times

Jah ma tean, et ma tegelikult ju õpin. A see on nii fing raske kui peas on samal ajal sada huvitavamat või päevakajalisemat mõtet. Siit moraal mu noored lugejad, lõpetage oma kool kohe ära, sest hiljem on see nii kohutavalt raske. Eelkõige motivatsiooni tõttu, tahaks juba uusi asju õppida aga moraalne kohustus on vana enne ära lõpetada. Taustaks mängib selline kogumik: The Rolling Stone Magazine 500 Greatest Songs of All Time. (Tulenevalt lugude äraarvamise mängust, kus ma üle poole nimedest ei teadnud olgugi et lugu ise peas.) Eile sain hoida ka Trino-beibsi, kes oli lihtsalt super hea laps. Pärast imestasin ise, et kust ma võtsin oskuse mängida kolm tundi jutti? Peaks ehk ka oma tibu peal seda osavust rohkem rakendama? Õppimiseks on kõik olemas, vaikus, söök (Tiidu ema saadetud kaneelisaiad on väga head) aga kus on motivatsioon?

Kommentaarid