Kehakultuur (raskejõustik)

Hea on see, et silmaarst ei avastanud midagi hullu. Soovitas niisutavaid silmatilkasid ja arvuti ees rohkem silmi pilgutada. Kui tahan võin kaugelevaatamise prillid ka osta. Ilmselt ma nägin enne liiga hästi, niiet see väike regress annab ennast kohe tunda ja endale tundub et ma ei näe enam eriti. Negatiivne on see, et infotelefonidel on vana info ja 1182 ei saa ka veebist kontrollida kui ma juhatasin, et vaadake Kadrioru silmaarstid, neil veebis on uus aadress üleval.

Positiivne on see, et leidsin läbiotsimist rakendades oma matrikli üles. Negatiivne on see, et mul on vähemalt 0,5 AP puudu. Seda juhul, kui Gräzini poole punnine EL äriõiguse eksamileht kusagilt leitakse. Kui ei leita, siis on mul üks punn puudu. Ja seda kõike ikka eeldusel, et ülejäänud 4 asja tehtud saan. (siia lõppu tuli üks ropendus).


112 hüpet. foto: vvx

Kommentaarid