Vastasmaja korstnad

IMG_9931s

Kodune on jube hea olla, nõud on pestud ja ahi köetud ja pesu on aega kuivama panna sokid kenasti paarikaupa. Toitu käisin ennelõunal ostmas, siis kui väikeste lastega emad ja seda sai niipalju ja aega on mõnusalt küpsetada, et mulle tundub et mul on kaalu(juurde)jälgimine. Eile koristasin vormiliselt ja täna sisuliselt (riidekapid) ja üldse on nii shikk ja mõnus füüsiliselt liigutada. Huvitav mitmendal päeval see üle läheks (ilmselt ei jõua seda välja selgitada, sest esmaspäeval tõenäoliselt tööle)? Arvutitaha istuda ja kirjutada ei taha üldse. Aga peab ja see ora on nüüd taga. Eile käis tark õde meil teed joomas ja küsis miks mul nii vähe raamatuid on. Pidin siis seletama, et jõu koondamiseks olen võimalikult hoidunud "häirivatest faktoritest". Heheh. Nii ma siis vahepeal teengi mittemidagi, kuna peaks õppima. Kohutav raiskamine.

Kommentaarid