Score +3

Hooaeg on avatud ja taevas, siin me oleme!


Foto: Mari

Laupäev oli keeruline, freefly ise ok, aga maandusin hoolimata tugevast tuulest käna (tugevama tuulega on kergem pidurdada). Ei pidurdanud piisavalt. Siis veel Tiidu varu ja selleks päevaks oli mul vaip alt ära tõmmatud.

Pühapäeva hommikul üritasin end haldusprotsessiga kurssi viia, aga mõtted kippusid ikka mujale. Sai kõvasti asjade üle järgi mõeldud ja keskendutud ja lennuväljale jõudes otsustasin väiksema kama puudusel kasvõi veidi suurema kupliga hüpata (viimasel ajal tavalise 150 ruutjala asemel 220). wolli võttis lennukis kõik heasti kokku: "siis kui lennukiuks avatakse ei ole enam minevikku ega tulevikku vaid ainult praegu." Päeva neljast tõusust olin pooltel, ikka sitfly. Teisele hüppele sain täitsa juhuslikult ekstremistiga plaani, et tuleb vaatama kuidas mu tehnika välja näeb. Fun, fun, teise inimese nägemine vabalangemises ja kooslendamine on super! Ekstrekas oli muga levelil aga kuna see, mis mul valesti oli, polnud kokkulepitud käemärkide hulgas, siis ma ei taibanud ta vihjeid. Sõtkumist tegin küll järgi :) A valesti oli see, et jalatallad ei ole korralikult tuules. Muidu olla istumine välja näinud küll :)

Nüüd peab veel miski pantenoolikreemi hankima, sest päike võtab liigagi hästi! (CV hoiatas küll ja pakkus ka päevituskreemi, a kes see ikka usub kui järgi ei proovi :)

Kommentaarid