Ämmal külas

Malmi-Tallinn flight
photosection updated!

Erinevate asjaolude kokkusattumisel, mille hulka kuulus ka T. poolt tema girlfriendile tehtav üllatus, lendasime eile õhtul Soome. Cessnaga, neljakesi. Pool tunnikest Malmisse, kus tegime piiri ja lasime noored linnapeale, ja siis tunnike Tamperesse. Viimane asi mis kõrvaklappidest kuulsime Pirkkala tornile öeldavat oli: ... "linjalle ja ready for dropping". Saad aru, tüübid hüppasid kolmapäeva õhtul mõnusasti. Saime lennuki pargitud ja välja ning juba kostuski kukkuvate kehade ja avanevate varjude vihin. Milline vastuvõtt! :) Soomes on kõik majad nagu mõnest Soome filmist. Noh ma olen seal ju varem ka käinud, aga nüüd taipasin. Muidugi pakuti meile head-paremat kulinaarset (ma hakkan ka pinsile jäädes küpsetama, ausõna), kõrvale saime täitsa ehtsat Saku õlli ja käisime saunas. Tänaseks olin pool vaba päeva kaubelnud ja see siis kulus tagasilennule. Mere kohal lennata on ikka vapustavalt ilus. Vot see on vabaduse* mastaap. Panen pärastpoole siia pildi ka kui selle Tiidu mobiilist kätte saan, täitsa ilma fotokata käis see tripp seekord ;)
_________________
* teatavasti on tunnetatud paratamatus vabadus. ja seepärast ma ei suuda taluda, kui mittevajalikult vabadust piiratakse.
PS postiteate kohaselt saabusid minu 2.augustil Saksamaalt tellitud vinüülplaadid Tallinnasse 6. augustil. Lähen toon õhtul ära.

Kommentaarid