Vau, täna lendasime,

suure tähega.

IMG_5201s
Panga, foto autor Riine

Pühapäevad on vägevad, siis on lennuväljal rahvast vähe ja lennutegevus on ka rahulikum. Kokku 10 tõusu lugupeetava piloot Parasiiliga, millest neljal ma ka. Esimese hüppega sain oma exiti korda. Teisega võtsid Panga ja Tikka mind kampa, ja kuna nad lihtsaid hüppeid ei tee, siis tuli mul lennuki ukse taha astmele ronida (mida ma pole enne teinud) ja siis Panga ranitsa õlarihmast parema käega kinni võtta ja traini lennata (mida ma ka enne pole teinud) Väljaronimine tuli välja aga jube raske oli kätt Panga õlale ranitsa külge panna :) Ja siis see rong oli rohkem selline vedur pluss järgi lohisev hedukas :) Kuna Tikkal oli kaamera, siis loomulikult lendasin edasi rohkem kaamera peale (kuigi üritasin haledalt pärast väita, et mulle tundus Tikka hirmsa hooga lähenevat - kaamerapilt näitas ikka puhast edevust). Kolmanda ja neljanda hüppe siis lihvisime Pangaga seda traini asja. Läks järjest paremaks, sain jalad ka ta kaenla alla nagu kord ja kohus (viimasel hüppel hirmsa hooga pikalt ette ja põlved kaenla alla) :) Jah, ärge naerge neid smailisid siin midagi, mul ongi täna niisugune päev!

IMG_5277s
foto autor Riine

Kommentaarid