Kriitiliselt alkoholist

photo

Üks asi on kirjutamata. Alkoholist. Miks on nii, et alkohol on standard?
Mulle maitseb küll peale-sauna või peale-hüppepäeva-õlu, niiet ma pole mingi moraalijünger. Küll aga tekib minus küsimusi kui seltskonnas nagu PEAB alkoholi tarbima, sest see on norm. Meenub üks suvine sünnipäev vanemate sugulastega ja ma tõesti ei soovinud seda napsu mis laual oli. Mitte pirtsakusest vaid mul ei olnud napsu isu. Vaba valik eks? No aga tegelikkuses siis vägisi topiti noomimise saatel ikka pits täis, et kuidas siis nii... See pidu oli lastega ja ma ei imesta kui lapsed hoolimata moraalilugemisest nende aadressil nurgataga sama käitumismustrit järgivad. Teine asi on lasteshampus. Halloo vanemad kes te oma laste pidudele lasteshampust ostate, mis pagana põhjusel te arvate et lapsed pubekaeas peaks teie juttu alkoholi kahjulikkusest tõsiselt võtma? Shampus on ju norm.

Kolmandaks, see pagana kellaajaline alkoholimüügi lõpetamine on kõige silmakirjalikum samm mida üldise alkoholitarbimise vastu teha annab. Kõigepealt lõpetage palun see alko reklaam telekast ja tänavalt ja õllesummeril, siis rääkige edasi. Seni on aga kõik nö alkoholivastased meetmed mõttetu vahutamine.

Kommentaarid